søndag 1. mars 2009

Helg i heimen.

Då var helga øyeblikk over, å skulen kallar. Laurdagen fann eg lysten til å ta litt diverse bilder fra leiligheten og småting me har! Denne stolen med blomen og lyset står ute i gangen ved siden av benken vår. Har enda ikkje funne noko som me syns passar av skoskap enda, så stolen står der enda. syns da så koselig der når me har fått tent lyset.
Her er det Grand Gru skåla som eg fekk hjå Eli og onkel Steinar til bursdagen. Den har me fylt skåla med litt diverse små snacks. Mats har ein plan om å laga ein kokosnøtt salat. Han er heilt hekta på han Jamie Oliver for tida! Glede meg!

Var innom ein tur på Rimi i går, å der hadde dei smågodt til 6.90. Så då berre MÅTTE me kjøpe litt. I skrivende stund er det ikkje like mykje igjen i skåla..
Denne oljetuthelleren (veit ikkje heilt kva den heite)er eg veldig glad i. Syns den er så fin og praktisk. Den er også i Grand Gru serien, som eg fekk av ho svigermor. Me har utrulig lite skuffer på kjøkkenet, så då lyt me improvisera litt. Har sett alle visper og knivar ståande der. Gryteklutane som henge bak er den mest praktiske tingen eg har, dei er av silikon og dei kan brukast til alt.
Til jul fekk me pengar av mormor og morfar på Almeland til å kjøpe oss noko fint. Då valgte fruen å kjøpe denne kaffi kanna fra Eva Solo. Har hatt ei slik før men gav den til mamma og pappa når eg flytta nordover.

Dagen i dag har gått med på å sitta på skulen å lesa pensum, for Mats har eksamen på torsdag. Så har me vore på besøk hjå ho svigermor å sett på film fra han Mats var liten gut. Kjempe artig!

Ha ei fin veka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar