mandag 16. mars 2009

Favoritt tinga mine

Dette er min favoritt person!

Hylla som Mats hengte opp ute i gangen, blir berre fullare og fullare. Men den er så flott å sjå på , og gangen er blitt så flott!
Smykkeskrinet mitt, er ein av dei første tinga eg kjøpte når eg kom til Bodø! Berre måtte ha det, å har ikkje angra på det!

Veska eg kjøpte til 199kr på H&M før jul, det er plass til ALT i den!

Sopranos sesongane!

Tullipanar fra Plantasjen som har stått slik i over ei veke no.

Ei lita telyslykt som blei kjøpt samme dagen som smykkeskrinet.

Blomar generelt sett er viktig for meg, denne er min yndling av dei eg har!

Påskepynten vår er begynt å finne plassen sin i stova. Krushunda som gubben seie...

Hylla vår som passa til alle helligdagar og kvardagar. No er det påskeliljer som står for døra. Men er ikkje sikker på at eg vil ha lys ved siden av eller om blomane skal stå aleine.

Ha ei flott veke alle sammen, og kryss fingrane for Mats som har eksamen i morgo!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar