onsdag 25. mai 2011

Jeg tenker nok du skjønner det sjøl


er tittelen til denne boka.
Når eg byrja å lesa den vart eg sint, forbanna, lei meg og sjokkert. At slike fæle ting kan skje med ein liten guten. Slikt skal ikkje skje. Må ikkje skje. No når eg er ferdig med boka kan eg vel sei at eg fortsatt er dei ting, men eg er og betenkt. Kva er det som får ein person eller fleire til å gjera noko slikt, til å halde tett om det og å lyge om det?
Boka fortel om livet til Christoffer, og dei viktigaste personane i livet hans. Men den fortel og om ADHD dioagnosen hans, om rettssystemet i Noreg og andre viktige ting i vegen mot ei rettsak og sjølve rettsaka.
Eg klara ikkje å gje noko karakter på denne, det vert heilt for meg. Men les den, grin, hyl, vert sint og forbanna!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar