lørdag 8. mai 2010

Helg igjen


og ein liten tur på Grand Bodø sitt loppemarked.


Når eg skulle hente gubbenoa på jobb. Syns denne oransje ildfasteforma berre var heilt fantastisk. Og siden jordbæra først er komme i butikken so kan ein jo kjøpe ei korg eller to.
Frå før har eg ein lekker mormorkopp, so når eg fann denne med morfar måtte eg berre ha den. Det er blå blomar på den andre sida og.
Fann 2 små tallerkar og 2 store tallerkena frå Figgjo. Gubbanoa var vel ikkje fullt so begeistra som eg var for desse, men eg berre digge mønsteret på dei!

og denne fine ramla oppi korga. Det står Egersund bak på tallerken. Altso mange godsaker som fekk seg ein ny heim idag. No er da pizza på veg til laurdagskosen.

Berre 11 dagar til gubbanoa skal levera masteroppgava si, og det skal verta godt å få "heile" han i heimen igjen, å ikkje berre kroppen.
God helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar