fredag 24. april 2009

Endelig helg

No er helga endelig her. I dag har me skreve oppgåver til me var grønne i ansiktet. Mats er på jobb denne helga, så da har eg ettermiddagene for meg sjølv. Både godt og kjedelig! Men i dag har eg i hvetfall rydda og vaska rundt her i leiligheten. So no sette eg meg ned for å kikka litt igjennom bildene på dataen min. Dette bildet tok eg av Oda Marlèn i mars då eg var heima. Me hadde vaffler til frukost, å ho skulle fiksa da sjølv!
Fann og eit fint bilde av morfar. Eg og han var i Jordalen når me arrangerte samlagsstevnet. Onkel Steinar var med å, men fekk ikkje knipsa han. Da er ikkje so mange bilde eg har av morfar på skyting, har som regel alltid vore so opptatt med å laga seg til sjølv at ein ikkje tar bilete. Da var veldig rart å vera på skyting uten å skulle skyte sjølv.
Meg og verdens beste og finaste tantejenta! Var vel ikkje heilt våkne verken eg eller ho. Kosetid!
Slik er været i Bodø og på Støver i dag!! So er litt surt når eg høyre fra dei heime at det er +15 grader!! Men men... da kjem vel til oss å! :)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar